Literature

Literature

ادبیات-ادبیا-ادبی-ادب-اد-ا-...
Literature

Literature

ادبیات-ادبیا-ادبی-ادب-اد-ا-...

چطوری زیر 60 % نزنیم؟!

 

 درود و خسته نباشید ما رو پذیرا باشین

از دریای بیکران ادبیات چه خبر؟ اوضاع خوبه؟ یه سری نه معمولا به گوش میرسه.

عنوان بهتر این مقاله شاید این بود که چطوری ادبیات رو 100 بزنیم؟ آره؟

این جملات و بازی با اونا یه مقدار با نیمکره ی فلان مغزتون بازی می کنه و وقتی به این نتیجه میرسین

 هچکدوم کارساز نبود که،میلیون ها ریال پول از جیب مبارک رفته توی حسابشون.

بگذریم از کیفیت ها

100 زدن با 90 زدن خیلی فرق ها داره،این 10% نشانه ی کمال هر فرد در یادگیریه.

خودم هم 100 نزدم چون کامل نخوندم،پس کامل هم نبودم.

خودمونی تر بخوام عرض کنم اینکه،شما با به طور نمونه در نظر بگیرین،وقتی واژه هارو می خونین

و منتظر تیپ خاصی از سوالات هستین ، یهو میاد میگه چند تا از واژه ها غلطه.همین که این سوالات رو

می دیدم،می رفتم سوال بعد،دلیلش احتمال تسلط کم خودم بود با اینکه بعد از آزمون حلش می کردم و خیلی

ساده هم بود.

خطر کردن زمانی معنا میده که تسلطی نداشته باشین،وقتی تسلط کامل دارید نترسید،حتی از رد شدن

از روی اون سوال هم نترسین.

سرتون رو درد نیارم.این درس شیرینه.احتمالا هم درس  تخصصی  شما نیست(به جز بچه های ادبیات

و علوم انسانی).پس با واقع بینی و تقسیم زمان،بهتر میتونین به موضوعاتش برتری پیدا کنین و در عین

حال لذت ببرید.

9(قرابت)+4(زبان فارسی)+3(واژه)+3(آرایه)+3(املا)+3(تاریخ ادبیات)

در مجموع اگر فقط به 15 سوال جواب بدین و به بقیه نگاه هم نکنین،به ایده آل ترین حداقل ممکن رسیدین.



کاری که بنده ی حقیر هم کردم.

این روش در 1 ماه انجام شده هاا،نه یک سال!


موفق میشین،فقط خواهشا یادتون نره

تلاش+توکل به اندیشه ی نیک خود+فکر نکردن به نتیجه




به امید پل پیروزی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد