Literature

Literature

ادبیات-ادبیا-ادبی-ادب-اد-ا-...
Literature

Literature

ادبیات-ادبیا-ادبی-ادب-اد-ا-...

انتخابات

 

 دوستان گرانقدر سلام

پس از گذران سالها از دوره ی آزمایش و آزمون و فراغت از دوره ی کارشناسان،به مسیر رفته نگاهی می اندازم و می بینم،ای کاش فقط گذزان سالها نبود.

گاهی باید باید بیش از حد نیاز واقع بین بود.بگذارید بروم سر اصل مطلب. این روز ها درگیر جریان پسا آزمونی به نام انتخاب رشته هستید.شاید نگران و شاید آسوده خاطر.

قبل از انتخاب رشته باید یاد بگیریم چشممان نقطه ای دورتر از نوک بینی مان را ببیند.با در نظر گرفتن تمام جوانب موجود و خیلی از مواقع ناموجود.

به کشورتان نگاه کنید.ببینید چه می خواهید.پول می خواهید یا علم اندوزی.روی این مرحله خیلی خیلی تأمل کنید.اگر همه ی ما همین جا قضیه را متوجه می شدیم کسی به بنا و میوه فروش و کفاش و ... نمی خندید و با لباس فرم سپید پزشکی برای اثبات آنچه احتمالا کمبود است ،در خیابان راه نمی رفت.شاید فکر کنید کمی دیر شده ولی اینگونه نیست.

لیستی حاضر کنید از رشته های آینده.رشته هایی که بشر را رشد و شما را پرورش دهنده ی آتیه جهان کند.بزرگتر از پشت میز نشینی های بی خود.شک نکنید دیر یا زود خسته خواهید شد از اینکه مجبور خواهید بود پس از گذشت ۱۰ سال تحصیل،با کسانی که نمی فهمیدشان سر و کله بزنید.خسته خواهید شد از اینکه مدام با خود خواهید گفت این چه سیستم نامیزانی است.چرا کسی پس و پیشش را گردن نمی گیرد.

به یاد آن روز ها امروز بیش از اندازه آینده نگر باشید و خودتان را،از چنگال اتفاقات آینده برهانید.عمرتان را بی خود هدر ندهید.مخصوصا جامعه ی محترم خانم ها که سایه ی خدمت سربازی را هم روی سرشان احساس نمی کنند.

راهتان را پیدا کنید.از عنوان گرایی به شدّّّّّّّّت دوری بفرمایید.


آگاه باشید،باشد که رستگار شوید

به امید پل پیروزی



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد